جبهه سوم

جبهه سوم

خبرگزاری
جبهه سوم

جبهه سوم

خبرگزاری

پیام تسلیت ارتحال عالم فرزانه حضرت آیت‌الله آقای حاج سید محمود مجد هاشمی ، نماینده سابق امام خمینی رحل استان خوزستان

پیام تسلیت جبهه سوم انقلاب اسلامی استان خوزستان نیز به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون )

 

خبر ارتحال عالم فرزانه حضرت آیت‌الله آقای حاج سید محمود مجد هاشمی  ، نماینده سابق امام خمینی رحل استان خوزستان در قانون هشت ماده قوه قضائیه و علمای تهران و تولیت حوزه علمیه و امام جماعت مسجد باقرالعلوم (ع)  موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این عالم وارسته، انقلابی و متعهد، از مبارزین فعال و برجسته در نهضت امام خمینی(رحمه‌الله علیه) و انقلاب اسلامی به شمار می رفت و در این مسیر متحمل رنج های فراوان شد. این استاد برجسته اخلاق که سالها حضور پر ثمری در جایگاه استادی و تدریس در مسجد، مدرسه و بر منبر خطابه با بیانی زیبا و غنی، سعی وافری در ترویج معارف اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم) داشت، و در طول عمـر پر بـرکت خــویش جمــع کثیــری از مردم و طـلاب را از معارف مکـتب اهـل بیت(علیهم السلام) بهره مند ساخت.

جبهه سوم انقلاب اسلامی استان خوزستان رحلت این عالم مجاهد و انقلابی را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم(عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع معظم تقلید«دامت برکاتهم»، حوزه های علمیه و مردم شریف ، فرزندان محترم و دیگر بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده، رحمت و مغفرت الهی برای آن عالم ربانی و صبر و اجر برای مصیبت دیدگان از خداوند متعال مسألت می نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دبیر جبهه سوم انقلاب اسلامی استان خوزستان

  دکتر احمد عامری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد